اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

فیلم کلمات و تصاویر با بازی ژولیت بینوش و کلایو اوون

 

فیلم Words and Pictures

کلمات و تصاویر  Words and Pictures عنوان جدیدترین فیلم فرد شپسی در مقام کارگردان است که این روزها مراحل ساخت خود را می‌گذراند.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، فیلمنامه این کار را جرالد دایپیگو نوشته است و در این فیلم ژولیت بینوش و کلایو اوون ایفای نقش می‌کنند.


این فیلم در ژانر درام عاشقانه تولید شده و داستان آن درباره یک معلم زبان انگلیسی به نام جک مارکس با بازی کلایو اوون و یک معلم هنر به نام بینوش آکا با بازی ژولیت بینوش است که به شدت جذب رفتار یکدیگر می‌شوند. جک مارکس می‌کوشد تا رابطه ای با بینوش آکا ایجاد کند که در نظر اول بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد اما هر چه پیش می‌رود رابطه آن دو عاشقانه تر و پیچیده تر می‌شود.

کارگردان این فیلم قصد دارد این کلمات و تصاویر را برای جشنواره بین المللی فیلم تورنتو آماده کند. این فیلم در تاریخ 31 دسامبر 2014 آماده اکران عمومی خواهد بود.

 

 

 

Words-and-Pictures

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما