اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اسکارلت یوهانسون در فیلم علمی-تخیلی جاناتان گلیزر: Under the Skin

زیر پوست under the skinاسکارلت یوهانسون نقش عجیبی را در زیر پوست Under the Skin ساخته جاناتان گلیزر ایفا می‌کند.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، جاناتان گلیزر فیلمساز انگلیسی که مدت‌هاست از ساخت فیلم داستانی به دور است پس از هفت سال گذشت از ساخت فیلم تولد The Birth بار دیگر فیلمسازی را تجربه خواهد کرد.

تولد جنجال‌های مختلفی را به همراه داشت که از جمله می‌توان به حضور پسربچه فیلم در صحنه‌های جنسی آن اشاره کرد. گلیزر در تجربه جدید خود نیز موضوع عجیبی را انتخاب کرده است.

 

زیر پوست اقتباسی از رمان مایکل فابر توسط والتر کمپل است که داستان یک بیگانه فرمی انسان‌وار را در نیمه‌ای رئال و نیمه‌ای علمی-تخیلی روایت می‌کند. این فیلم در مورد نگاه به اطرافمان در نظاره چشم‌های بیگانه است.

اسکارلت یوهانسون که برای ایفای نقش در این فیلم موهای خود را به رنگ مشکی درآورده است؛ از زیبایی خود استفاده کرده و دیگران را طعمه خود می‌کند. او نقش موجود بیگانه ای را بازی می کند که از سوی شرکتی خارج از کره زمین فرستاده شده تا مسافران را در جاده گیر انداخته و برگرداند تا مثل چهارپایان در مزرعه کار کنند در حالیکه خود او از گوشت انسان تغذیه می کند.

دیگر بازیگران این فیلم که محصول کشور انگلستان است را پُل برانیگان، جسیکا منس و لی فانینگ ایفا می‌کنند.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما