اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

فیلم زندگی ویکتور بوت قاچاقچی مشهور اسلحه روسی بر روی پرده سینما

 


فیلم زندگی ویکتور بوت قاچاقچی مشهور اسلحه روسی به نام بدنامی آقای بوتThe Notorious Mr. Bout به صورت مستند توسط تونی گربر و ماکسیم پوزدوروفکین ساخته شده است.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، این فیلم که در واقع مستندی از زندگی بوت است. جریان دستگیری او در سال 2008 در تایلند به جرم جاسوسی برای آمریکا به تصویر کشیده شده است. ویکتور بوت به دلیل قاچاق اسلحه به تاجر مرگ معروف است. او حتی در زمینه نقل و انتقال اسلحه به صورت هوایی برای خود یک امپراطوری هوایی به راه انداخته بود. علاوه بر این شخصیت خشن و تبهکار وی، شخصیت دیگر او به عنوان تاجری فیلسوف، که به راحتی از سفر، کار و خانواده لذت می‌برد نیز به نمایش گذاشته شده است.


بیشتر تصاویر این فیلم توسط خود بوت و با تلفن همراه شخصی فیلمبرداری شده است.


در این فیلم بیشتر خانواده بوت یعنی آلا بوت، سرجی بوت و گوشه‌ای از تلاش های وی در زمینه قاچاق اسلحه به تصویر کشیده شده است.


این فیلم در کشور روسیه ساخته شده و به زبان روسی و انگلیسی است و افتتاحیه آن در تاریخ 15 آگست 2014 در کشور انگلستان برگزار خواهد شد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما