اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

فن‌تریه: این راک‌اندرول نیست، نسل کشی‌ست

 

لارس فن تریه ادعا کرده است که به زودی مقدمات ساخت فیلمی جدید با عنوان «خانه‌ای که جک ساخت» را آغاز خواهد کرد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از سایت سینمای اروپا، این کارگردان دانمارکی که آخرین فیلمش قسمت اول و دوم نیمفومانیک با بازی شارلوت گینزبورگ و استلان اکارسگارد بوده است، در ویدئویی در صفحه‌ی فیسبوکش اعلام کرده است که قصد دارد که فیلم جدیدی بسازد. لازم به ذکر است که فن تریه این ویدئو را با عبارتی از دیوید بوئی به پایان رسانده است: این راک‌اندرول نیست، نسل‌کشی‌ست. عبارتی که به نظر می‌رسد وصف حال فیلم جدید او خواهد بود.

 

فن تریه در سال 2014 اعلام کرده بود که مطمئن نیست که بتواند دوباره فیلم بسازد و همین موضوع موجب نگرانی اش شده است.  هر چند که در خلال جشنواره‌ی ونیز همان سال، تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های فن تریه؛ پیتر آلبک جنسن اعلام کرد که فن تریه در حال نگارش فیلمنامه‌ی یک مینی‌سریال هشت قسمتی با عنوان «خانه‌ای که جک ساخت» هست. جنسن در همان مصاحبه اعلام کرده بود که آن طور که از قرائن برمی‌آید داستان فیلمنامه‌ای که فن تریه در حال نگارش آن است در مورد یک قاتل سریالی است.

 

در هر صورت با استناد به ویدئویی که فن تریه انتشار داده است به نظر می‌رسد که این کارگردان جنجالی سینما تصمیم گرفته است که به جای ساختن یک مینی سریال از روی این فیلمنامه برای تلویزیون، یک فیلم سینمایی از روی آن بسازد. فیلمی در مورد یک قاتل سریالی، به کارگردانی لارس فن تریه. به نظر باید خیلی هیجان انگیز باشد!

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما