اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مت دیلون و برونو گانز در «خانه‌ای که جک ساخت» پروژه‌ی کنجکاوی‌برانگیز لارس فون تریر

 

 

لوئیس وث تهیه‌کننده‌ی فیلم جدید لارس فون تریر؛ «خانه‌ای که جک ساخت» به تازگی در مصاحبه‌ای با اسکرین دیلی ابعاد جدید از این پروژه‌ی کنجکاوی برانگیز مرد همیشه بکر و جذاب سینما را روشن ساخته است.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی، وث تهیه‌کننده‌ی فیلم جدید فون تریر از مت دیلون و برونو گانز (بال‌های هوس و سقوط) به عنوان بازیگران اصلی فیلم نام برد. "لارس همچون من معتقد است که این دو بازیگران بسیار باکیفیت و خوبی هستند. ما بر سر انتخاب این بازیگران کاملاً با همدیگر همعقیده هستیم" این را وث می‌گوید.

 

طبق گفته‌های خود فون تریر در چند ماه گذشته فیلم جدید او در قالب زیرژانر سریال کیلر خواهد بود. در فیلم او مخاطبان شاهد دوازده سال از زندگی یک قاتل زنجیره‌ای بسیار متشخص و به قولی جنتلمن خواهند بود. به گفته‌ی وث مت دیلون ایفاگر نقش این قاتل زنجیره ای با نام جک در فیلم است.

 

فیلم در سال‌های بین دهه 70 میلادی می‌گذرد. در این فیلم جک قاتلی است که به شیوه‌ی خاص خودش جنایت می‌کند. او هر جنایت خود را یک اثر هنری محسوب می‌کند تا اینکه از طریق تست دی ان ای به دام ماموران پلیس می‌افتد. در هر صورت این می تواند یکی از جاه طلبانه ترین فیلم‌های فون تریر بزرگ باشد. فیلمی که از هم اکنون مشتاقان سینمای او را به وجد آورده است.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما