اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اکران همه می دانند اصغر فرهادی مشخص شد

فیلم همه می دانند

هم‌زمان با نمایش «همه می‌دانند» در افتتاحیه جشنواره کن، اکران عمومی این فیلم در فرانسه آغاز خواهد شد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، تبلیغات اکران هشتمین فیلم اصغر فرهادی در فرانسه شروع شده و قرار است در ۴۰۰ سالن سینما به نمایش درآید.

 

این فیلم هم‌زمان با افتتاح مراسم جشنواره کن، اکران عمومی خود را در فرانسه آغاز خواهد کرد. در فیلم «همه می‌دانند» که فیلمبرداری آن اواخر ماه نوامبر سال گذشته میلادی در مادرید به پایان رسید، پنه‌لوپه کروز، خاویر باردم، ریکاردو دارین، ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره‌آ بازی می‌کنند.

 

خوزه لوییس آلکاینه، مدیر فیلمبرداری این فیلم و هایده صفی‌یاری تدوین‌گر آن است. این فیلم که در بخش مسابقه جشنواره امسال کن حضور دارد، زندگی زنی به نام لورا را روایت می‌کند که به همراه همسر و فرزندانش از آرژانتین به زادگاهش مادرید سفر می‌کند تا حوادث غیرمنتظره‌ای زندگی‌شان را دچار تغییر کند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما