برج میلاد میزبان سومین سمپوزیوم مجسمه تهران


شنبه 21 آبان 1390 سومین سمپوزیوم تهران  با رویکرد متریال سنگ و با حضور پنج هنرمند مجسمه‌ساز خارجي و يك هنرمند مجسمه‌ساز مدعو ايراني در برج ميلاد برگزار مي‌شود.

به گزارش آکادمی هنر، جان گوگا بر يشويلي از گرجستان، يان نيوبري از سوئد، هيتوشي تاناكا از ژاپن، اكستم عبدالحميد از سوريه و آنتيموس ميرو دياس از يونان میهمانان این دوره سمپوزيوم مجسمه‌سازي تهران هستند.این در حالی است که اکرام قّباج هنرمند مراکشی در آخرین لحظات از حضور در این رخداد انصراف داد. بنا بر اظهارات مدیر عامل سازمان زیباسازی ، میهمان ایرانی این دوره ناصر هوشمند وزیری خواهد بود.

 

این سمپوزیوم  بخش جانبی نیز خواهد داشت ؛ در بخش دانشجویی 10 نفر از دانشجویان رشته مجسمه‌سازی حضور دارند که همزمان با 12 هنرمند داخلی و 5 هنرمند خارجی به ساخت مجسمه خواهند پرداخت.

 

سعید شهلاپور، بهروز دارش، مرتضی نعمت الهی، طاهر شیخ الحکمایی، برزین ضرغامی  و سید مجتبی موسوی اعضای شورای سیاست گذاری و همچنین سعید شهلاپور، بهروز دارش، طاهر شیخ الحکمایی ، اصغر کفشچیان مقدم و جعفر نجیبی اعضای شورای انتخاب آثار سومین سمپوزیوم مجسمه‌ سازی تهران را به عهده داشته اند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر