اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

صبحانه در تهران در گالری «من» سرو می‎شود


نمایشگاه چیدمان روزبه رحیمی با عنوان «صبحانه در تهران» برگزار خواهد شد.

صبحانه در تهران 

به گزارش آکادمی هنر، گالری من در جمعه 25 آذرماه 1390 میزبان چیدمان روزبه رحیمی با عنوان «صبحانه در تهران» خواهد بود. این نمیاشگاه تا 29 آذرماه ادامه خواهد داشت.

احمد گرانسر در مقدمه‎ای بر این نمایشگاه آورده است: «در «صبحانه در تهران» روزبه رحیمی تجربه شهری را در نگارخانه بازنمایی می‎کند. با سیری در میان آثار نقاشی که به تعلیق در آمده موضوع‎هایی مثل صبح و شب، زود و دیر، آرام و شلوغ در آثار حس می‎شود. صبحانه کنایه است از زمانی در روز که در آن تفکر امکان پذیر است و در تهران که مکانی سرشار از شلوغی،‌ آلوده گی ،‌ و هرج و مرج است اندیشه و تعمق بسیار مشکل است. با این وجود رحیمی این دو را کنار یکدیگر قرار داده و با ارائه میز صبحانه مخاطب را دعوت به صبحانه در تهران می‎کند.»

لازم به ذکر است که ساعات بازدید از نمایشگاه 17 الی 21 می‎باشد. گالری من در بلوار کشاورز، بین خیابان کارگر و جمالزاده، پلاک 95 واقع شده است.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما