گالری «آسا» با پرفورمنس «بهشتی در رویا» افتتاح شد.


گالری «آسا» از زیرمجموعه‎های «مجموعه هنری آکادمی هنر» یکشنبه 24 دی‎ماه 1391 با پرفورمنس «بهشتی در رویا» افتتاح شد.

پرفورمنس بهشتی در رویا 

به گزارش روابط عمومی گالری «آسا»، پرفورمنس «بهشتی در رویا» به طراحی و کارگردانی سهیل الله‎یار داستان یک نویسنده روان پریش است. نویسنده‎ای که در ذهن خود شخصیت‎های گوناگونی خلق و با آن‎ها برای اندک زمانی همزادپنداری و زندگی می‎کند؛ ولی دست آخر به دلیل توجه مخلوقات به یک "سیب" تک تک آن‎ها توسط خود نویسنده، از بین می‎روند. این ماجرا تا جایی ادامه پیدا می‎کند که یکی از مخلوقات اختیار نویسنده را به عهده می‎گیرد و توسط همان سیب نویسنده را از پای در می‎آورد.

سهیل الله‎یار که سابقه ایفای نقش و دستیاری کارگردان در پروژه محمد (ص) به کارگردانی مجید مجیدی را دارد چندی پیش نمایش «ارثیه جن‎ها» را در فرهنگسرای بهمن اجرا کرد. بازیگران جدیدترین اثر او را مهتاب شیرانی، سارا فتحی، نیلوفر کمپانی و سهیل الله‎یار تشکیل می‎دهند.

پرفورمنس «بهشتی در رویا» به مدت 20 دقیقه در ساعت 17:30 یکشنبه 24 دی‎ماه در افتتاحیه گالری «آسا» اجرا شد و از این پس روزهای فرد در همین گالری اجرا خواهد داشت. علاقه‎مندان برای اطلاعات بیشتر می‎توانند به سایت این گالری www.asaartgallery.academyhonar.org مراجعه نمایند.

 

عوامل این نمایش عبارتند از:

مجری طرح: گروه نمایش آکادمی هنر، طراحی لباس و آکسسوار: مرجان رحیمی و سهیل الله‎یار، طراح چهره‎پردازی: نینا خواجه‎دهی، طراح دکور: ابراهیم عبدالحکیمی، دستیار کارگردان: مرجان رحیمی، طراح پوستر و بروشور: سلمان بصایری

امور رسانه‎ای: منصوره بسمل

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر