اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایشگاه ایران از نگاه شرق و غرب در فرهنگسرای نیاوران

 

 

 

 

تصاویر دیان ویرنجوریت و امیر هادزیکادونیچ در فرهنگسرای نیاوراندر نمایشگاه ایران از نگاه شرق و غرب، عکس‌های برگزیده از مجموعه تصاویر دیان ویرنجوریت، سفیر اندونزی در ایران و امیر هادزیکادونیچ سفیر بوسنی و هرزگوین به صورت مشترک که نشان دهنده تنوع فرهنگی حاکم بر مناطق مختلف ایران است به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، این دو سفیر علاقه قابل توجهی به هنر عکاسی داشته و پیش از این نمایشگاه‌های متعددی در نقاط مختلف جهان برگزار کرده‌اند.

 

90 تابلوی عکس برگزیده دو سفیر با موضوع تنوع آداب و رسوم و فرهنگی هم‌چنین مناظر و طبیعت ایران در این نمایشگاه از 19 تا 24 فروردین به نمایش گذاشته می‌شود و علاقه‌مندان همه روزه می‌توانند از ساعت 10 تا 19 در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران تماشاگر آثار سفرای دو کشور اسلامی اندونزی و بوسنی و هرزگوین باشند.

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما