نمایشگاه عکس نیوشا توکلیان در توماس اربن نیویورک

 

در پی ‌موفقیت‌های چشمگیر نمایش عکس‌هایی از نیوشا توکلیان عکاس ایرانی در تهران، آثاری از وی در آمریکا با نام «نگاه کن» در گالری «توماس اربن Thomas Erben Gallery» نیویورک به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، توکلیان پیش از این، نمایشگاه عکس و ویدئویی با همین نام در گالری آران در تهران در ماه دسامبر بر پا کرده بود که با استقبال خوبی از سوی مردم و دوستداران این هنر مواجه شد.

 

اودر عرصه هنر آمریکا نیز چهره‌ای شناخته شده است و در گذشته نیز آثاری از وی در موزه لس‌آنجلس «لکما ( Los Angeles County Museum of Art )lacma » به نمایش در آمده است.

نیوشا توکلیان۲۷ ساله، خبرنگار و عکاس است. توکلیان عکاسی حرفه‌ای را در سن 16 سالگی در روزنامه زن آغاز کرده و در نشریات دیگر نیز ادامه داده است.

 از سال ۲۰۰۲  عکس‌های او در نشریات مختلف جهانی به چاپ رسیده‌اند که از آن جمله می‌توان به مجله تایم‌، نیوزویک‌، اشترن‌، لوفیگارو‌، کالرز‌، نیویورک تایمز‌، اشپیگل ‌، لوموند،‌ نری هندلس بلد و نشنال جئوگرافیک اشاره کرد.

این نمایشگاه عکس از پنجشنبه 22 فروردین تا 22 اردیبهشت1392 (11 آپریل تا 11 می 2013) از ساعت 6 تا 8:30  با عنوان «نگاه کن» در گالری «توماس اربن» نیویورک میزبان علاقه مندان است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر