اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

گالری سین و نمایشگاهی از عکس‌های امیرحسین حشمتی

 

عکس های امیرحسین حشمتی

گالری سین هفته اردیبهشتی خود را با نمایش عکس‌هایی از امیرحسین حشمتی آغاز کرده است. نام این نمایشگاه «پنجره‌های آرام» است که شامل ۲۷ قطعه عکس غیر مستند می‌شود.

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، حشتمی در هفتمین نمایشگاه انفرادی خود آثارش را در اندازه‌های مختلف از جمله ۴۵×۳۰، ۹۲×۶۰ و ۱۳۲×۶۰ سانتیمتر به صورت چاپ روی کاغذ لاستر به روی دیوار می‌برد.

 امیرحسین حشمتی متولد ۱۳۴۰ تهران و دارای کارشناسی مهندسی برق است. او عکاسی را از ۱۲ سالگی آغاز کرده و از سال ۸۷ در نمایشگاه‌های عکس انفرادی و گروهی حاضر بوده است. پرداختن به عکاسی «آبستره‌ طبیعت» و برپایی چند نمایشگاه انفرادی در گالری‌های والی، آرا، دی، آن و شیرین را نیز در کارنامه خود دارد.

 نمایشگاه آثار امیرحسین حشمتی تا ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در این گالری ادامه دارد.

گفتنی است گالری سین پنجشبه‌ها تعطیل است. این گالری در شهرک غرب، خیابان هرمزان، پیروزان‌جنوبی، کوچه‌ دوازدهم، پلاک ۱۶ واقع شده است.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما