اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آلبوم حشرات توسط یک گروه جوان اجرا می شود

آلبوم حشرات

پرفورمنس «آلبوم حشرات» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا شیخان از جمعه سوم آبان اجرای خود را آغاز کرده است.

 

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، این پرفورمنس در قالب یک شعر دراماتیک به اجرا می­رود و رویکردی کاملاً متفاوت در روایت کردن دارد. تمام مدت اجرا حول نقطه ای می گردد که نه می توان گفت واقعیت است و نه خیال و تماشاگر در برابر خود اتفاقاتی را می بیند که اجراگران یکی پس از دیگری به وجود می اورند و او را وارد فضایی جدید می کنند، که متفاوت از آن چیزی است که در زندگی روزمره تجربه کرده است.

 

بازیگران این اجرا آوا شریفی، میلاد شجره، شکیب شجره و جاوید قائم مقامی هستند که در مدت زمان 60 دقیقه این پرفورمنس را اجرا می­کنند. این اجرا تا 14 آبان در گالری فرهنگ گام واقع در میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، بن بست شارمد، پلاک 4 ادامه دارد. علاقه­مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کرده و یا با شماره 09384152388 تماس حاصل کنید:

http://www.tiwall.com/store/album-hasharat/

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما