اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اکسپو عکس آپادانا در اصفهان

 

اکسپو عکس آپادانا

دبیر اولین اکسپوی عکس آپادانا اعلام کرد: تا به حال 257 نفر آثارشان را برای شرکت در این رویداد ارسال کرده‌اند.


به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، خسرو خالقی با اعلام این که 7 روز تا پایان مهلت ارسال اثر به اولین اکسپوی عکس آپادانا باقی مانده، گفت: «تا به حال 257 نفر با مراجعه به صفحه اینترنتی اکسپو در سایت گالری آپادانا، فرم شرکت را تکمیل و آثارشان را در سایت بارگذاری کرده‌اند و تعداد آثار رسیده، تا به اینجای کار، 690 قطعه بوده است».

 

طبق اعلام دبیرخانه اولین اکسپوی عکس آپادانا، علاقمندان می‌توانند حداکثر 3 اثر با موضوع آزاد (به جز عکاسی طبیعت) را با ابعاد ذکر شده در فراخوان، حداکثر تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه در سایت http://photoexpo.apadanagallery.com   بارگزاری کنند. این آثار، بررسی و سپس منتخبی از آثار رسیده توسط دبیرخانه اولین اکسپو عکس آپادانا بر روی پارچه بوم (canvas) یا کاغذ عکس، به انتخاب هنرمند، چاپ می‌شوند.

 

نمایشگاه منتخب آثار رسیده به اولین اکسپوی عکس آپادانا از  19 تا 24 اردیبهشت ماه 1393 در گالری آپادانا به نشانی اصفهان، خیابان آپادانا دوم، کوچه لاله، پلاک 25 برگزار خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن: ۶۴۱۳۰۰۲-۰۳۱۱ تماس بگیرید.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما