اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایشگاه گروهی عکاسی با نام «رنگ» در گالری رج

 

 

نمایشگاه گروهی عکاسی جمعی از بازیگران و هنرمندان با نام «رنگ» جمعه‌ی آینده 2 مهر ماه سال 1395 در گالری رج افتتاح خواهد شد.

 

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، گالری رج جمعه پیش رو میزبان عکس‌های علی بوستان، ماه چهره خلیلی، شیوا طاهری، یغما گلرویی، نرگس محمدی و جواد مولانیا است. در این نمایشگاه از هر هنرمند دو عکس که چاپ برروی کاغذ عکس شده است، نمایش داده ‌می‌شود.  «رنگ» دومین نمایشگاه گروهی گالری رج با حضورجمعی از بازیگران و هنرمندان است که علی بوستان، یغما گلرویی و جواد مولانیا دومین همکاری مشترکشان را با گالری رج انجام داده اند. گفتنی است نمایشگاه گردان این مجموعه هدیه میرزاده (مدیر گالری) است که یک نسخه از آثار را با حمایت جواهری میری به فروش رسانده است. علاقه مندان می توانند برای مشاهده وخرید دیگر نسخه ها به گالری مراجعه کنند.

 

میرزاده ایده رنگ را از یکی از خاطرات جواد مولانیا هنرمند، بازیگر و مجری تلویزیون گرفت که او در تعریف گپ و گفتی از ناصر تقوایی به این نتیجه رسیده که هنرمندان کشور اغلب از گرفتن عکس هایی که رنگ در آن ملموس باشد هراس دارند و کمتر به سمت عکس های رنگی می روند. ایده رنگ این نمایشگاه را به فضاهای خالی برد. غیاب در این نمایشگاه یکی از تم های مهم را تشکیل می دهد.

 

نمایشگاه رنگ تا 12 مهرماه سال جاری در گالری رج واقع در خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، شماره 4، واحد سوم برقرار خواهد بود. ساعت بازدید از گالری در افتتاحیه 16 تا 20 و سایر روزها 15 تا 19 اعلام شده است. گفتنی است گالری شنبه‌ها تعطیل است. برای اطلاعات بیشتر به سایت گالری academyhonar.com

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما