اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مردم آمریکا در تظاهرات علیه ترامپ پوسترهای شپرد فری را دست گرفتند + تصاویر پوسترها

اثر شپرد فری علیه دونالد ترامپ

 

پوسترهای شپرد فری در اعتراض به نظرهای ترامپ در مورد تبعیض نژادی در دست مردم آمریکا در تظاهرات قرار گرفت. به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، در آستانه برگزاری مراسم تحلیف دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، هنرمندی که پوسترهای امید باراک اوباما را خلق کرده بود، از پوسترهای جدید خود رونمایی کرد و این آثار ادر راه‌پیمایی‌های علیه دونالد ترامپ که همزمان با مراسم تحلیف او برگزار شد، مورد استفاده قرار گرفت.


شپرد فری، هنرمند ۴۶ ساله آمریکایی، که هشت سال پیش پوسترهای با طراحی پوسترهای "امید" اوباما یکی از مانده‌گارترین پوسترهای سیاسی و هنرهای عام را خلق کرد، توسط موسسه خیریه امپلیفایر/ Amplifierاستخدام شده است تا چند پوستر جدید برای کمپین "ما مردم"/ We The People طراحی کند.

تمامی پوسترها شامل تصاویر زنان از اقلیت‌های اجتماعی در آمریکا هستند. قرار است موسسه امپلیفایر هدف خود از درخواست طراحی این پوسترهای سیاسی را "مبارزه با نفرت‌پراکنی، ترس، نژادپرستی عام" اعلام کرد.

 

در زیر می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما