اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تیرآرت برنامه دی‌ماه را منتشر کرد + دانلود برنامه

تیر آرت 2019



تیرآرت برنامه‌ی هفته‌ی هنر تیر ۱۳۹۷ را اعلام کرد.



به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر به نقل از روابط عمومی تیرآرت، این برنامه شامل مجموعه‌ رویدادهایی در حوزه‌ی هنرهای تجسمی است که از ۱۴ تا ۲۱ دی ۱۳۹۷ در تهران برگزار خواهد شد. برای نخستین بار گالری‌ها، هنرمندان، کیوریتورها، رزیدنسی‌ها و مراکز هنری در سطح شهر، در برنامه‌هایی هماهنگ، منتخبی از هنر معاصر را به مخاطبان ارائه می‌دهند.



هم‌زمان با این هفته، نمایشگاه‌های متعددی در سطح تهران برگزار خواهد شد. گالری­هایی که میزبان نمایش­های انفرادی هستند عبارتند از آب‌/انبار، آتبین، آران، اعتماد، ایرانشهر، دلگشا، شیرین، طراحان آزاد، محسن، ۰۰۹۸۲۱، اثر، ای‌جی، دستان+۲ و راه ابریشم. همچنین گالری‌های آ، آرت‌سنتر، اُ، افرند و هما نمایشگاه‌های گروهی برگزار می‌کنند، و زیرزمین دستان و گالری سیحون نمایشگاه‌هایی دونفره را ارائه خواهند کرد.



گالری‌های تهران در طول هفته‌ی هنر تیر ۱۳۹۷، با تغییر ساعات کاری خود، روز جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ از ساعت ۱۶ تا ۲۱، و روزهای شنبه تا جمعه‌ی آینده از ساعت ۱۱ تا ۲۱ پذیرای مخاطبان خواهند بود. اولین دوره‌ی هفته‌ی هنر تیر با مضمون «هنر و شهر» برگزار می‌شود وچهارده کیوریتور عهده‌دار پروژه‌هایی هستند که روایت‌هایی درباره‌ی رابطه‌ی هنرمندان و محیط شهر به دست می‌دهند.



این آثار در مکان‌هایی در دل همین شهر، در کوچه‌ها، موزه‌ها، تالارها، تعمیرگاه خودرو و پنجره‌های ساختمان‌های مسکونی به نمایش درخواهند آمد. خانه‌ی وارطان، کافه گودو یاس، خانه‌ی هنرمندان ایران، و مؤسسه‌ی فرهنگی خوانش میزبان نشست‌های هفته‌ی هنر تیر۱۳۹۷هستند. این نشست‌ها که توسط بنیاد پژمان برنامه‌ریزی و توسط سهراب کاشانی طراحی شده، شامل پانزده برنامه بر محور موضوع هنر و شهر است.



همکاران هفته‌ی هنر تیر ۱۳۹۷ با عرضه‌ی نقشه‌ها و کاتالوگ‌های راهنما، شما را در یافتن مکان نمایش پروژه‌ها یاری خواهند داد. نقشه‌های تهیه‌شده توسط «نخشه» و «پیش‌نگاه» در مکان‌های معمول ارائه‌دهنده‌ی آن‌ها در دسترس خواهند بود، و نقشه‌های طراحی‌شده در گروه تیرآرت نیز در محل گالری‌های شرکت‌کننده در این رویداد موجود هستند.


برنامه ایونت هفته هنر تیر را از زیر دانلود کنید

برنامه تیر آرت

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما