اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

افتتاح «نگارخانه خیال نو» صبا با یک نمایشگاه گروهی نقاشی


موسسه صبا، نگارخانه «خیال نو» را با یک نمایشگاه گروهی نقاشی روز یکشنبه 25 مهر ماه افتتاح می‌کند.


به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی, این مجموعه همزمان با افتتاح سومین جشنواره بین‌المللی نقاشی کودک و نمایشگاه نقاشی معاصر اصفهان گشایش نگارخانه «خیال نو» را با نمایشگاه گروهی نقاشی به علاقمندان اعلام می‌کند. این نمایشگاه که «مجموعه اول» نام دارد 33 اثر را در قالب‌های متنوعی از فیگوراتیو تا انتزاعی از سیما افتخاری‌راد، شهریار بورند، صحرا پارسیان، امیر دستمردی، روح‌انگیز رضازاده، شیرین شمعی، مینا نیک‌رزم، مانا نوبر به نمایش می‌گذارد. این هنرمندان پیش از این نمایشگاه‌های متعددی را بصورت انفرادی و گروهی برگزار کرده‌اند.


نگارخانه «خیال نو» از این پس دوره جدیدی از فعالیت‌های خود را بر محور ارائه تولیدات خلاقه هنری از هنرمندان نوگرا در قالب‌های مختلف هنر مفهومی، هنر جدید، هنرهای چند رسانه‌ای و ترکیبی، نقاشی، گرافیک، حجم، چیدمان و ... آغاز خواهد کرد. این نگارخانه آماده میزبانی از هنرمندان مستقل و نوگرا در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی خواهد بود.


گفتنی است نمایشگاه «مجموعه اول» روز یکشنبه 25 مهر ساعت 17 گشایش خواهد یافت و تا 5 آبان پذیرای علاقه‌مندان می‌باشد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما