اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آرت پارتی در میامی


خلیج میامی به جز زیبایی، نماد انشقاق جهان سرمایه داری از سوسیالیسم کاسترویی است؛ این بار این نقطه جغرافیایی میزبان آرت بازل شده؛ این شهر که 90 مایل با کوبا فاصله دارد مصمم است در  آینده نزدیک پایتخت هنری فی مابین آمریکای شمالی و آمریکای لاتین باشد. در این آرت پارتی که 250 گالری از جای جای جهان در آن شرکت داشتند بیش از 700 اثر هنری به نمایش درآمد.

آرت بازل که خرداد ماه امسال با موفقیت چشمگیری در بازار اروپایی همراه بود در توجیه این رویداد اخیر در امریکا اعلام کرد: "این نمایشگاه دروازه ای است برای دسترسی آمریکای لاتین به هنر بین المللی " شال کلی مدیر گالری نیو یورک بیس میگوید : "فکر میکنم همگان احساس می کنند که چه سال خوشایندی پیش رو است، کلکسیونر ها قصد دارند پول بیشتری را در هنر سرمایه گذاری کنند، چون دیگر اعتمادی به موسسات مالی اعتباری نیست."

 

به گفته کار شناسان این نمایشگاه، فرصتی است برای تصاحب آثار آبی یا همان (Blue chip work ) از هنرمندان جوان، چون ممکن است در آینده هیچوقت نتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند.تونی شفرازی گالریست ایرانی آمریکایی یکی از پر بیننده ترین بخشهای نمایشگاه را دربرگذار کرد و مانند همیشه هنر غیر منتظره را به مخاطبین پیشنهاد داد ؛ در مجموع، میامی پارتی با شعار جوانگرایی افراطی در یازده آذر 89 آغاز به کار کرد و در روز 16 آذر به کار خود پایان داد.



منبع: سایت گالری هما 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما