اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تاکاشی میکه با سپر پوشالی در کن 2013

 

فیلم سپر پوشالی  shield of straw)  Wara no tate ) به کارگردانی تاکاشی میکی در بخش مسابقه جشنواره کن 2013 برای نخل طلایی رقابت می‌کند.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، در تازه‌ترین فیلم تاکاشی میکه بازیگرانی چون ناناکو ماتسوشیما، تاتسویا فوجی وارا، تاکائو اوساوا ایفای نقش می‌کنند. 


این فیلم در ژانر هیجان و دلهره‌آور است و داستان فیلم مروری دارد بر زندگی مردی که چه به لحاظ سیاسی چه به لحاظ مالی وضع خوبی دارد ضمن اینکه ارتباطات خوبی هم با آدمهای دوروبرش دارد.

فیلم سپر نی به تهیه‌کنندگی کمپانی‌های اٌ ال ام، ان تی وی، اورینتال لایت اند مجیک و برادران وارنر محصول کشور ژاپن در تاریخ 26 آپریل 2013 به اکران عمومی در خواهد‌آمد.

تاکاشی میکه یکی از سرشناس ترین کارگردانان حاضر در این دوره از جشنواره کن است. این کارگردان ژاپنی از کارگردانان مورد علاقة مخاطبان آمریکایی است و در فیلم سوکیاکی جانگوی غربی کوئنتین تارانتینو ایفای نقش کرد. او سال 2011 نیز با فیلم هارکیری: مرگ یک سامورایی  Hara-Kiri: Death of a Samurai  کاندید نخل طلای کن شد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما