اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

دلتنگی های فاطمه بهرامی در گالری «ساربان»

گالری «ساربان» از روز جمعه 9 تیر ماه به مدت 10 روز، میزبان نمایشگاه نقاشی های فاطمه بهرامی با عنوان «دلتنگی» خواهد بود.

فاطمه بهرامی 

به گزارش آکادمی هنر، «دلتنگی» بیست و دومین نمایشگاه انفرادی فاطمه بهرامی محسوب می‎شود که عصر جمعه 9 تیر ماه از ساعت 17 تا 21 در اولین ماه از فصل تابستان گشایش می یابد و تا 19 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

فاطمه بهرامی در مورد انتخاب عنوان نمایشگاه آورده است:

«عنوان نمایشگاه با توجه به موضوع تابلوها برگرفته از حال و هوایی است که امروز دیگر نیست . غزال هایی که سمبل زیبایی و ظرافت و نقطه عطف تناسب در ادبیات و فرهنگ ما بوده اند و الان خبری از آن ها نیست. هم چنین بخش دیگر تصاویر "خروس هایی" هستند که برای من همواره سمبل  امید و آغاز بوده اند صدای خروس را که هر جا بشنوید صدای زندگی است شروع یک روز ، طلوع خورشید گرم و زندگی بخش، چیزی که در زمان حاضر، کودکان ما و نسل جوان، ازآن محروم مانده اند.»

در این نمایشگاه حدود 30 اثر به نمایش در خواهد آمد که با تکنیک اکرلیک و رنگ روغن روی بوم خلق شده اند.

فاطمه بهرامی متولد اسفند 1345 در تهران است وی در حال حاضر دانشجوی دکتری پژوهش هنر است برگزاری بیش از 20 نمایشگاه  نقاشی انفرادی و حضور در 18 نمایشگاه جمعی ،7 نمایشگاه نقاشی در کشورهای لبنان، قطر، امریکا، روسیه ، ونیز، کانادا و... از فعالیت های هنری این هنرمند محسوب می شود.

آخرین نمایشگاه انفرادی فاطمه بهرامی در سال 90 در گالری والی برگزار گردید.

علاقه مندان می توانند از 10 تا 19 تیرماه همه روزه و جمعه ها بجز سه شنبه و تعطیلات رسمی از ساعت 16 تا 20 برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، پلاک 8 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 8- 88504226 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما