اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

چهارمین فراخوان دوسالانه دامون فر

فراخوان چهارمین دوسالانه‎ی نقاشی دامون فر اعلان شد.

 

 

به گزارش آکادمی هنر، این دوسالانه‎ی نقاشی از 14 تا 28 مهرماه 1391 در پردیس سینمایی گالری ملت به اجرا در خواهد آمد.

 

علاقه‎منددامون فران به شرکت در این مسابقه نقاشی باید فرم شرکت در فراخوان را به صورت آنلاین تکمیل نمایند و با حداکثر سه قطعه اثراعلام همکاری کنند. این آثار در دو مرحله قضاوت و داوری خواهد شد و در نهایت منتخبان نمایش در زمان برگزاری نمایشگاه در مرحله سوم معرفی خواهند شد.

 

جایزه نفر اول این دوره سفر به کشور آلمان و بازدید از کارخانه فابرکاستل تعیین شده است. گفتنی است که حداکثر سن هنرمندان در این دوره 25 سال اعلام شده است. پایان مهلت ثبت نام در این مسابقه اول شهریور1390است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوسالانه به دبیرخانه دامون فر واقع در بلوار میرداماد ، بین ولی عصر و جردن شماره 450 بازار بزرگ میرداماد طبقه دوم واحد 214 مراجعه یا با تلفن های 88882843-88886311 تماس بگیرید.

 

www.damonfar.com

 

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما