دومین حراج و نمایشگاه ˈتابلوهای کوچکˈ در گالری آریا


دومین نمایشگاه و حراج ˈتابلوهای کوچکˈ با آثاری از پیشکسوتان و هنرمندان باسابقه و جوان روز جمعه 4 اسفندماه در گالری آریا برپا می شود.

به گزارش آکادمی هنر، دومین نمایشگاه ˈتابلوهای کوچکˈ با هدف جمع آوری مجموعه آثاری که ارزش هنری آن‌ها را اندازه اثر تعیین نمی‌کند، در قالب نقاشی، طراحی، چاپ دستی و تصویرسازی برپا خواهد شد.



یک دیوار گالری به آثار بخش حراج اختصاص دارد و حراج این نمایشگاه، از لحظه افتتاح در ساعت 16 روز 4 اسفند آغاز و تا 20 اسفند ادامه خواهد داشت. شیوه حراج نیز بدین صورت خواهد بود که بر اساس قیمت پایه هر برچسبی که بر روی اثر بخورد به معنای این است که 50 هزار تومان به قیمت کار افزوده خواهد شد. به این صورت قیمت نهایی و خریدار نهایی نیز در ساعت 20 بیستم اسفند مشخص می شود. اغلب آثار دومین نمایشگاه «تابلوهای کوچک» نیز بین 100 تا 250 هزار تومان قیمت ثابت دارند و هر اثری که به فروش رسد، اثری دیگری جایگزین آن خواهد شد.

آثار دومین نمایشگاه و حراج «تابلوهای کوچک» با انتخاب آریا اقبال شکوهی گردآوری شده است که، میزبان آثار 325 هنرمند است که آثار خود را در قطع کوچک ارائه می دهند.این نمایشگاه با هدف جمع آوری مجموعه آثاری که ارزش هنری آنها را اندازه اثر تعیین نمی کند به همت گالری آریا برپا می شود.

نمایشگاه ˈتابلوهای کوچکˈ از روز جمعه 4 اسفند در گالری آریا افتتاح و تا 20 اسفندماه میزبان علاقه مندان در آدرس، خيابان ولي عصر(عج)، بالاتر از سه راه دکتر بهشتي، کوچه زرين، پلاک10 است.



 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر