گالری آتبین به میزبانی آبستره های آرنو اوهانیان می‌رود

 

گالری آتبین روز جمعه 10 خردادماه پذیرای نمایشگاهی با عنوان Euphoria است. در این نمایشگاه آثار آرنو اوهانیان به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر مجموعه‎ای از 14 اثر آرنو اوهانیان، از 10 خرداد در نگارخانه آتبین روی دیوار می‎رود.

این آثار که همگی رنگ روغن روی بوم هستند، سبکی آبستره داشته و از فضاهایی رنگین تشکیل شده‌اند.

اوهانیان درباره این نمایشگاه گفت: برای این نمایشگاه که همانند نمایشگاه قبلی‌ام آبستره است، 16 اثر در نظر گرفته بودم که به دلیل محدودیت فضا در گالری 14 اثر را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی درباره سبک آثار خود نیز توضیح داد: کارهای ترکیبی از رنگ‎های مختلفی است که بیانگر احساسات و عواطف گوناگون هستند. در واقع فضای این تابلوها کاملا ذهنی است و هرکسی بنا بر تصور خود از آنها برداشتی خواهد داشت هرچند ممکن است بعضی مخاطبان با کارهای آبستره ارتباط برقرار نکنند.

این هنرمند با بیان اینکه مفهوم اصلی را در کارهای من حس و پیام هر رنگ بیان می‎کند افزود: به دلیل همین انبوهی احساسات من نام  Euphoria یا "خرسندی" را برای کل نمایشگاه انتخاب کردم و برای تک تک تابلوها نامی نگذاشتم. البته با اینکه همه تابلوها در ویژگی بیان احساسات مشترک هستند دارای طرح و رنگ جداگانه هستند و در واقع آثار موجود در این مجموعه یک دست و شبیه هم نیست.

آرنو اوهانیان متولد 1361 در ابوظبی است. او از 8 سالگی به ایران آمد و در همان سنین بود که نقاشی رنگ و رغن را آغاز کرد. اوهانیان با آنکه در ابتدا به خلق مناظر طبیعی علاقه داشت در سال‎های نخست دوران جوانی به نقاشی آبستره روی آورد. پس از نمایشگاهی در گالری مانی، این دومین مجموعه از آثار اوست که این بار در نگارخانه آتبین روی دیوار می‎رود.

نمایشگاه نقاشی Euphoria (خرسندی) جمعه 10 خردادماه ساعت 16 گشایش خواهد یافت و تا 17 خرداد در گالری آتبین به نشانی خیابان ولیعصر- جنوب چهارراه پارك وی- نبش آجیل فروشی تواضع- كوچه خاکزاد- جنب دبستان طلا- پ1+12 پذیرای علاقه‎مندان است.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت گالری آتبین به نشانی atbingallery.com مراجعه کنند.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر