اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

آبرنگ‌های 9 بانوی نقاش در گالری شکوه

 

 

 

گالری شکوه جمعه 31 خرداد ماه گالری شکوه میزبان نمایشگاه آبرنگ 9 بانوی نقاش خواهد بود.


به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، آزالیا آذری، نگین جزایری، زهره دواچی، غزال شاهرودی، مرضیه شجاعی، لیلی صائب، مینا عرب نجفی و نسرین مختاری هشت هنرجوی مرجان مدرسی هستند که در این نمایشگاه نقاشی‌های آبرنگشان را در کنار استاد خود به نمایش خواهند گذاشت.

در این نمایشگاه ۴۱ نقاشی آبرنگ بر روی مقوای مخصوص آبرنگ که کوچک‌ترین آن ۳۵×۲۵ سانتی متر و بزرگ ترینش ۷۰×۵۰ سانتی متر می‌باشد در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. این آثار برگرفته از طبیعت می‌باشند که شامل آبرنگ‌هایی انتزاعی و آثاری ملهم از عکس‌هایی از طبیعت هستند.
در سه سال گذشته آثار این هنرمندان در کتاب آبرنگ سال با عنوان "شهر هشتم "چاپ شده است و هر سال برای رونمایی از این کتاب، نمایشگاه گروهی از آثار منتخب این هنرمندان برپا شده است.


این نمایشگاه در گالری شکوه واقع در بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۵ تا۹ شب از این آثار دیدن نمایید.


 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما