اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

برپایی نمایشگاهی از ۷۰ هنرمند سه نسل هنرهای تجسمی

 

 

 

گالری آرت سنتر

نمایشگاه منتخب آثار سه نسل از هنرمندان هنرهای تجسمی در آخرین روز از فصل بهار در گالری خانه هنر تهران (آرت سنتر) گشایش خواهد یافت.
وحید ملک مدیر خانه هنر تهران ضمن اعلام نمایش آثار هنرمندانی چون ؛ فرامرز پیلارام، محمد احصایی، تاها بهبهانی، فریده لاشایی، ژازه طباطبایی، اردشیرمحصص، بهمن محصص و...در خصوص این نمایشگاه گفت:

نمایشگاه منتخب سه نسل از هنرمندان هنرهای تجسمی نگاهی گذرا اما عمیق به آثار هنرمندانی است که سالها سعی بر این داشته اند تا با خلاقیت و تفکری جدید هنر خود را روی بوم با ترکیب رنگها در هم بیامیزند. این نمایشگاه که برای دومین بار بعد از افتتاحیه خانه هنرتهران برگزار می‌شود، سعی دارد هر از چند گاهی با توجه به بضاعت مکانی و زمانی خود این نمایشگاه ها را به صورت ادواری با به نمایش گذاشتن آثار دیگر هنرمندان از نسل های مختلف برگزار کند تا بدین وسیله حضور پیشکسوتان را ارج نهاده و مقدم نسل های معاصر را گرامی داشته و در کنار آن به کشف استعداد های جوان و حمایت از آنان در جهت بالا بردن سطح هنری آنان و استفاده از تجربیات پیشکسوتان بپردازد.
 در این نمایشگاه 70 اثر از 70 هنرمند سه نسل مختلف در این نمایشگاه به نمایش در آمده که در این چهار هفته نمایشگاه، هر هفته می‌توان آثار جدیدی را از هنرمندان در این نمایشگاه مرور کرد که زیبایی و جذابیت نمایشگاه را دو چندان می‌کند.
علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند ازجمعه 31 خرداد تا 31 تیر ماه به خیابان شریعتی-شمال غربی پل صدر-ساختمان خانه هنر تهران(آرت سنتر) مراجعه کنند.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما