گالری سین میزبان نمایشگاه گروهی عکاسی و نقاشی

 گالری سین تا 14 مردادماه میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی و عکس از آثار 25 هنرمند جوان است.

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، سعیده لطفی مدیر گالری سین در گفت‌وگویی اعلام کرد: گالری سین در ایامی که سایر گالری ها به تعطیلات می روند میزبان نمایشگاه گروهی که شامل نقاشی و عکس است؛ می شود.

وی افزود: نمایشگاه گردانی این نمایشگاه برعهده خودم بوده است و برای برپایی این نمایشگاه سعی کرده ام که در کنار هنرمندان گالری از هنرمندانی که تاکنون با این گالری همکارینداشته‌اند نیز دعوت کنم.


 به گفته لطفی در این نمایشگاه 25 هنرمند حضور دارند و از برخی از آنها چند اثر و برخی نیز یک اثر به نمایش در خواهد ماند و این نمایشگاه موضوع محوری خاصی ندارد.

در این نمایشگاه آثار شیما اسدی،‌وحید امینی،‌ شیما ایمانی، لیلا بابکان،‌مریم برومند،‌الناز بندگی،‌متین توفیقی، امیرحسین حشمتی،‌علی خسروشاهی، بهار رنجبر، زروان روح بخشان،‌افسانه ریاضی، ساشا زند، علی سعادتمند،‌تورج شجاعی،‌فواد شریفی، تهمینه طاهباز، نگار فدایی، مسعود کشمیری، پگاه لاری، صدیقه مردانی، تکتم میرباقری، سوگند نبی‌اللهی، امیر هیوند و ‌بابک یاقوتی به نمایش درآمده است.

گالری سین تا روز 14 مردادماه واقع در شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، کوچه‌ دوازدهم، پلاک 16 میزبان علاقمندان به هنر است.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر