اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایشگاه «اغواگری» پیرهاشمی در لندن

 

 

 

اثری از افشین پیرهاشمی به نام «مادر» در نمایشگاه اغواگری

گالری ایام نمایشگاهی از آثار افشین پیرهاشمی را با نام «اغواگری» در لندن برپا کرده است.

 

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر، گالری ایام که در سال 2006 در دمشق افتتاح شد عرصه فعالیت خود را بر معرفی هنرمندان خاورمیانه به جهان متمرکز کرده است. این گالری در سال گذشته نیز نمایشگاهی از آثار افشین پیرهاشمی را در شعبة دوبی خود برگزار کرد.

 

از اواخر سال 2012 پیرهاشمی به عنوان هنرمند این گالری شناخته شد و بازاریابی و فروش آثارش توسط این گالری انجام می‌شود. در تازه‌ترین نمایشگاه پیرهاشمی مجموعه‌ای از نقاشی‌های متأخر او با نام «اغواگری» به نمایش درآمده است که این اولین نمایشگاه پیرهاشمی در بریتانیا محسوب می‌شود.

 

افشین پیرهاشمی در سال 2004 در دوسالانه پکن تحسین شد و پس از آن موفقیت‌های مختلف او شروع شد که او را به یکی از گران‌ترین هنرمندان خاورمیانه تبدیل کرده است. غالب آثار او تا همین اواخر سیاه و سفید بوده است و به تازگی رنگ نیز به آن‌ها اضافه شده است. این نمایشگاه که از 10 اپریل آغاز شده است تا 24 می ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما