اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نمایشگاه 400 سال نقاشی منظره (Landscape) در موزه‌ی هنر نئواورلئان آمریکا

 

 

نمایشگاه پائیزه‌ی موزه‌ی هنر نئواورلئان آمریکا اختصاص دارد به نمایش چهار صد سال نقاشی منظره‌ی اروپایی و آمریکایی. از قرن هفدهم تا نوزدهم و همچنین قرن بیستم تا امروز.


به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر و به نقل از آرت دیلی در این نمایشگاه سی و نه اثر برجسته‌ی نقاشی با موضوع منظره و چشم انداز به نمایش گذاشته شده اند. طبق اعلام کیوریتور موزه در این نمایشگاه آثاری از بروگل پسر، ویلیام ترنر، ادوارد مانه، کلود مونه، جورجیو اُکیف و جان سینگر سارجنت از 14 اکتبر سال 2016 تا 15 ژوئیه سال 2017 به نمایش درخواهند امد. 

 

تکنیک همه‌ی آثار انتخاب شده برای نمایش در این سری رنگ روغن بر روی بوم است. تکنیکی که به عبارتی مهم ترین شکل قالب این ژانر از نقاشی قلمداد می شود. از دوره‌ی کلاسیک تا امپرسیونیست‌ها که اتفاقا در این نمایشگاه حضور درخشانی دارند. 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما