اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جشنواره مهماني رنگ‌ها


مهماني رنگ‌ها" برنامه‌اي هنري فرهنگي است كه علاقه‌مندان مي‌توانند با حضور در اين جشنواره ، در كنار اساتيد نقاشي، گرافيك و خطاطي طرح و نقوش خود را بر روي تي‌شرت‌هاي ساده ترسيم كنند.


فستيوال مهماني رنگ‌ها كه براي دومين سال متوالي و به ابتكار اين مجتمع برگزار مي‌شود در فضايي صميمي رنگ و قلمو را در اختيار بازديدكنندگان قرار مي‌دهد تا طرح و نقاشي خود را در موضوع آزاد بر روي تي‌شرت ترسيم كنند.


شركت در اين جشنواره براي عموم آزاد مي‌باشد. در اولين روز اين جشنواره ( 14 مرداد) جوايز نفرات برتر "مسابقه اينترنتي طراحي تي‌شرت" كه فراخوان اين مسابقه يك‌ماه قبل از برگزاري جشنواره در سايت‌هاي مختلف هنري اطلاع رساني شده بود اهداء خواهد شد. همچنين در هر 2 روز جشنواره، مراسم قرعه‌كشي ويژه بازديدكنندگان انجام خواهد شد.
از آنجايي كه دعوت شدگان به اين جشنواره جمعي از هنرمندان مطرح كشور و انجمن‌هاي تخصصي هنري و گرافيك مي‌باشند، اين مراسم فرصت مناسبي را براي آشنايي و تعامل هرچه بيشتر بازديدكنندگان با هنرمندان فراهم مي‌آورد . غرفه هاي جانبي نشريات فرهنگي و هنري نيز آماده ارائه محصولات خود به بازديدكنندگان محترم مي باشند. كافي‌شاپ و رستوران مجتمع نيز آماده پذيرايي از بازديدكنندگان محترم مي‌باشد.


در پايان مراسم پس از اكران عمومي، تي شرت هاي توليد شده به نفع توان يابان رعد به حراج گذاشته مي‌شود.

زمان : 14 و 15 مرداد 1389 ساعت 23-17
مكان: شهرك غرب ( فاز 2‌) ، خيابان هرمزان، خيابان پيروزان جنوبي، پلاك 74، مجتمع آموزشي نيكوكاري رعد


*شایان ذکر است که تمام درآمد حاصل از برگزاری جشنواره به نفع آموزش و توانبخشی معلولان جسمی حرکتی هزینه خواهد شد.*

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما