اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

حراج آثار متعلق به دیوید راکفلر در بهار امسال

 

 

کلکسیونی از آثار هنری متعلق به میلیاردر معروف «دیوید راکفلر» بهار امسال به فروش گذاشته می شود و پیش‌بینی شده که بیش از نیم میلیون دلار درآمد داشته باشد.


حراج‌خانه کریستیز اجرای این مزایده را بر عهده گرفته است و صدها اثر هنری که شامل کارهای نامهای برجسته مانند کلود مونه، هنری ماتیس، و پابلو پیکاسو می شود را به فروش خواهد گذاشت.

 

کارهای این کلکسیون تابلو های رنگ و روغن هستند. نوه راکلفر سال گذشته در ۱۰۱ سالگی در گذشت و خانواده او این کلکسیون را با هدف کمک به مراکز فرهنگی، آموزشی، پزشکی، و محیط زیستی به فروش می گذارد.

 

یکی از شاهکارهای کلکسیون از تابلو های گل نیلوفر معروف کلود مونه است که انتظار می رود بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون دلار فروش برود.

 

اثر دیگر «دختر جوان با یک سبد گل» است که انتظار می رود بین ۹۰ تا ۱۲۰ میلیون دلار فروش برود.

 

این آثار از چهارشنبه ۸ ماه مارس در لندن به نمایش در می آیند و سپس در کشورهای پاریس، پکن، لس آنجلس و شانگهای به نمایش گذاشته خواهند شد و از ۷ ماه می تا ۱۱ در نیویورک زیر چکش مزایده می روند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما