اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سلف پرتره‌هایی از رنگ‌ها و طرح‌های پارچه‌ای از سسیلیا پارادس

سیسیلیا پارادِس

 

سیسیلیا پارادِس سلف پرتره‌هایش را روی کاغذهای بزرگ دیواری پیاده کرده است.

 

به گزارش بخش تجسمی آکادمی هنر به نقل از گاردین، این هنرمند پرویی شصت و هشت ساله سلف پرتره‌هایی رنگی با طرح‌هایی بدیع خلق کرده و خود را در میان پارچه‌های رنگارنگ و پر طرح و نقش پنهان کرده است.

 


پارادس این مجموعه را که برای نمایش در کالیفرنیای آمریکا آماده نمایش کرده، از سال 2005 زمانی که از پرو به کاستاریکا نقل مکان کرد آغاز کرد.  او می‌گوید: «من می خواستم واقعا در محیط جدید خود با رنگ ها و طرح ها یکی شوم و به معنای واقعی کلمه بخشی از منظره باشم».

 

مواد ترکیبی انتخابی از ابعاد شخصی او بازنمایی شده‎اند: به طور مثال یک الگو شامل ارکیده‌ها که گل ملی کاستاریکاست و زندگی‌اش در آن‌جا را نمایش می‌دهد. این سلف پرتره‌ها وقت بسیاری را از پارادس گرفته و او به کمک دستیارش از هفت عصر تا سه بامداد در حال کار در خلوت و به دور از مزاحمت‌های احتمالی کار می‌کردند.

 

مجموعه نمونه کارهای سسیلیا پارادس در تاریخ 30 دسامبر در موزه هنر آمریکای لاتین، لانگ بیچ، کالیفرنیا به نمایش درآمده که برخی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید. برای مشاهده در اندازه واقعی بر روی آن‌ها کلیک کنید.

 

سلف پرتره‌های سیسیلیا پارادِس  سلف پرتره‌های سیسیلیا پارادِس

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

دیدگاه‌ها  

+1 #1 مشاوره خانواده 1397-09-28 13:59
واقعا زیباست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما