زمان لرزه با ترکیب جدید بازیگران از 26 خرداد در تالار حافظ

زمان لرزه

 نمایش زمان لرزه نوشته اصغر گروسی و کارگردانی مهدی صباغی که پیش از این قرار بود 21 خردادماه در تالار حافظ اجرا شود، یکشنبه -26خردادماه- در این تالار به صحنه خواهد رفت.
به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر، مهدی صباغی که پیش از این نمایش زمان لرزه را در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه برده بود،

در گفت و گویی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در اجرای عمومی گفت: تغییرات بسیار ناچیز بوده، اما در اجرای عمومی مسعود میرطاهری و مهران امام بخش نتوانستند در کنار ما باشند و بدین ترتیب خسرو شهراز و هوتن شکیبا به جای این دو بازیگر در اجرای عمومی، گروه را همراهی خواهند کرد.
 وی با بیان اینکه محور اصلی نمایش درباره رابطه عاشقانه ای است که به جدایی می انجامد، اظهار کرد: در کنار این مضمون موضوعات دیگری از جمله دفاع مقدس نیز مطرح می شود و داستان در دهه 60 اتفاق می افتد. در واقع سعی کردیم نمایش واقع گرا باشد. علاوه بر این، کشمکش میان سنت و مدرنیته در نمایش زمان لرزه بررسی می شود.
 وی سپس به اجرای این نمایش در تالار حافظ اشاره کرد و افزود: وضعیت این تالار نسبت به یکی دو سال گذشته بسیار بهتر شده است. مشکل ما ابعاد سالن بود که آن را محدودتر کردیم تا تمرکز تماشاگر به سمت قسمت های دیگر سالن معطوف نشود.
 گفتنی است، اصغر گروسی در بخش نمایشنامه نویسی و رویا میرعلمی در بخش بازیگری زن در بخش مسابقه تئاتر و تجربه های نو سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برگزیده شدند و از مهران امام بخش نیز در بخش بازیگری مرد تقدیر شد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر