اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بازی رحیم نوروزی به جای اتابک نادری در «تعبیر یک رویا»

 

رحیم نوروزینمایش «تعبیر یک رویا» با تغییر یک بازیگر روی صحنه خواهد رفت.


به گزارش بخش تئاتر آکادمی هنر به نقل از روابط عمومی این نمایش، قرار بود اتابک نادری در این نمایش حضور داشته باشد، چنان‌چه در اجرای جشنواره‌ای «تعبیر یک رویا» وی در این نمایش بازی کرده، اما به دلیل مشغله کاری نادری، رحیم نوروزی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.

 

 «تعبیر یک رویا»، که خیرالله تقیانی‌پور آن را سال گذشته در بخش مسابقه ایران سی و دومین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر اجرا کرده و با استقبال مخاطبان و هئیت داوران مواجه شد. این نمایش، که سال گذشته نامزد دریافت جایزه نویسندگی، کارگردانی، بازیگری زن و بازیگری مرد شد، در بخش نویسندگی، بازیگری زن و بازیگری مرد مورد تقدیر قرار گرفت. در این نمایش بازیگرانی چون رحیم نوروزی، آناهیتا همتی، شیوا مکی نیان، مسعود حجازی مهر، رضا پایی، جواد پورزند، مصطفی ساسانی، حسین شفیعی، محمدهادی عطایی، الهه شه پرست بازی می‌کنند. در «تعبیر یک رویا» جواد نوری مشاور کارگردان و تهیه کننده نمایش است و در این اثر نمایش علی صدیقیان، علی المئی و حمید گرگانی به صورت زنده اجرای موسیقی نمایش را بر عهده دارند.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: Payam Omrani

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما