اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

هر کس با تنهایی اش

تالار حافظ مردادماه میزبان «هر کس با تنهایی‌اش» در کنار «الیور توئیست» خواهد بود.

 

به گزارش بخش نمایشی آکادمی هنر، این متن که نوشته دوریس لسینگ است، با ترجمه و بازنویسی سارا ابراهیمی و سیدمهدی احمدپناه و به کارگردانی سیدمهدی احمدپناه، از 7 مردادماه در تالار حافظ میزبان مخاطبان خواهد بود.

 

نمایش «هر کس با تنهایی‌اش» داستان پسری جوان به نام تونی را روایت می‌کند که پس از اتمام دوره سربازی و بازگشت به خانه با تغییرات بسیار در خانه‌اش روبرو می‌شود و......

 

 

هنرمندانی چون گلچهره سجادیه، هوشنگ قوانلو، سید جواد یحیویی، مهدی فریضه، پانته آ تاج بخش،مژده دایی و امیرحسین متین‏فر در این اثر نمایشی نقش آفرینی می‌کنند.

 

آرمین موسوی: طراح صحنه،‌ مریم نعیم‌زاده: طراح لباس‌، کیکاووس شکوهی: مدیر صحنه‌، منصور سهراب نژاد: طراح گریم، هانیه کازرونی: موسیقی‌، الهه حاجی زاده و علیرضا سردشتی: دستیار کارگردان از دیگر عوامل این نمایش هستند.

 

نمایش "هرکس با تنهایی‌اش" از 7 مرداد ماه، ساعت 18:15 در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما