اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تئاتر ایوانف در جشنوارۀ تئاتر زوریخ سوئیس

 

تئاتر ایوانف

امیرضا کوهستانی نمایش ایوانف نوشتۀ آنتوان چخوف را برای حضور در جشنوارۀ تئاتر زوریخ سوئیس آماده می کند.


این گروه که این روزها تمرین‌های این نمایش را پشت سر می‌گذارند قرار است شهریور ماه اجرایی را در جشنواره تئاتر زوریخ در سوئیس داشته باشند.


همچنین طبق برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته، این گروه نمایشی اجرایی را نیز در شهر بارز خواهند داشت، نمایش ایوانف نوشتۀ آنتوان چخوف و به کارگردانی امیرضا کوهستانی کاری از گروه تئاتر مهر است و بازیگرانی چون محمدحسن معجوبی، نگار جواهریان، وحید آقاپور، علی باقری، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، وحید صدری، فاطمه فخرآیی، فریبا کامران حضور دارند که در اجرای این نمایش در کشور سوئیس محمدرضا نجفی حضور نخواهد داشت.

 

نمایش ایوانف نخستین نمایشنامۀ بلند آنتوان چخوف نویسندۀ روسی که کوهستانی آن را مهرماه سال 90 در سالن شماره 1 تماشاخانۀ ایران شرق اجرا کرده بود.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما