اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

صحنه برادوی میزبان نمایشنامه پیپین برنده جایزه تونی با بازی ملانی گریفیث

 


به گزارش بخش نمایش آکادمی هنر، ملانی گریفیث اولین بار سال 2003 روی صحنه برادوی رفت، او در نمایش شیکاگو نقش راکسی هارت را بازی می‌کرد. حالا تهیه کننده شیکاگو قصد دارد نمایش موزیکالی به نام پیپین که اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته راجر او هریسون است را روی صحنه ببرد و گریفیث احتمالا در آن حضور دارد.


ترانه و موسیقی پیپین را استیون شوارتز نوشته است. این نمایشنامه درباره پیپین، شاهزاده‌ای جوان است که به سفری برای کشف معنای زندگی می‌رود. او در این سفر با آدم‌های مختلفی روبرو می‌شود و یک گروه بازیگر سیار هم همیشه در کنار اوست و درواقع ماجراهای او را برای بیننده بازآفرینی می‌کنند.


گریفیث در پیپین نقش برث (مادربزرگ پیپین) را بازی می‌کند، آندرا مارتین برای بازی در همین نقش در سال 2013 برنده جایزه تونی شد.


این بازیگر درباره بازگشت به دنیای برادوی گفت: برنامه‌های بسیاری دارم. می‌خواهم ماه ژانویه با پیپین به برادوی برگردم. دیگر خیلی به فکر چاق کردن کارنامه‌ام نیستم، می‌خواهم کارهای عالی پیدا کنم و در آنها بازی کنم و خوش باشم. 


گریفیث در دنیای سینما هم چهره معروفی است و برای بازی در دختران شاغل نامزد جایزه اسکار شده بود.


هنوز تاریخ روی صحنه رفتن این نمایش مشخص نیست.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما