هانیه توسلی و مهدی احمدی هنرمندان «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها»

 

هانیه توسلی و مهدی احمدی

هانیه توسلی و مهدی احمدی  بازیگران شناخته‌شده‌ی سینمای ایران، هنرمندان رخداد جدید علی اتحاد هستند.

به گزارش روابط عمومی گروه نمایش آکادمی هنر هانیه توسلی  و مهدی احمدی که پیشتر به دلیل ایفای نقش در سینما شناخته می‌شدند، قرار است تا در اجرای جدید علی اتحاد با نام «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به عنوان تک‌گو ظاهر شوند. نقشی که شاید بتواند به نوعی متفاوت با کارنامه‌ی هنری پیشین این بازیگران قلمداد شود. گفتنی است هانیه توسلی پیشتر موفقیت‌هایی در حوزه‌ی نمایشی کسب کرده است و مهدی احمدی نیز در مقام نقاش در حوزه‌ی تجسمی شهرت دارد.



«مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» اثری است به تهیه کنندگی مجید رحیمی جعفری که از 19 دی تا 9 بهمن‌ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد. این اثر متفاوت در دوره‌ی کاری اتحاد با ترکیب رسانه‌هایی چون پرفورمنس آرت، موسیقی زنده‌، ویدیو-اینستالیشن و موسیقی ارائه می‌شود.



دیگر عوامل مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها عبارتند از:
آهنگساز: علی صمدپور، وكال آرتيست: افسانه رثايى، طراح هنری: علی اتحاد، طراح لباس: فاطمه عربی، برنامه‌ریز و پشتیبانی: هدیه میرزاده، دستیار تهیه: رامین اعلایی، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، هماهنگی: نجمه شادآرام،  عکاس و تصویربردار: موسی هاشم زاده، گرافیک دیزاین: آناهیتا آرت استودیو،  (دیگر اجراگران متعاقبا در اخبار دیگر معرفی خواهند شد).

 بلیت فروشی به زودی در تیوال

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر