وحید رهبانی پس از ۳ سال در اثر هنرمند دیگری اجرا خواهد داشت


 

وحید رهبانی کارگردان و بازیگری که به طور ویژه طی سال‌های اخیر کارش را بر پروژه‌های متفاوت متمرکز کرده است و بیش از پیش از تئاتر در شکل سنتی‌اش فاصله گرفته این بار در کار تازه‌ی علی اتحاد با نام «مرثیه ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به عنوان یکی از اجراگران این پروژه ایفای نقش می‌کند.

 

«مرثیه‌ای برای کتابسوزی‌ها» رخدادی چند رسانه‌ای است که از رسانه‌هایی چون ویدیو آرت، اجرا، موسیقی و اینستالیشن بهره می‌برد و پیش از این اخبار مرتبط با همکاری هانیه توسلی و مهدی احمدی به عنوان دیگر اجراگران این پروژه منتشر شده است. حال، وحید رهبانی که طی سه سال اخیر به جز در کارهایی که خود کارگردانی کرده در اثر دیگری حضور نداشته، با این اثر همراه شده است تا در این همکاری تازه توانایی های خود را به شکلی تازه نمایش بگذارد.

رهبانی کار حرفه‌ای‌اش را در سال ۱۳۷۷ و در کنار روان‌شاد حمید سمندریان آغاز کرد و با ایفای نقش در سریال محبوب «خانه ما» شهرتی قابل توجه به دست آورد. او در سال‌های گذشته چه در مقام کارگردان و چه در مقام بازیگر، آثار قابل توجهی در ایران و کانادا اجرای کرده است که از میان آن‌ها می شود به در انتظار گودو، درخت بلوط و سلسله اجراهای موفق «کابوس‌نامه» اشاره کرد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر