اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مایک پنس؛ معاون اول ترامپ در برادوی هو شد!

 

 

تماشاگران هنگام تماشای نمایش موزیکال «همیلتون» در برادوی مایک پنس، معاون اول دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا را هو کردند، اما ماجرا به همین جا ختم نشد.


به گزارش آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی مایک پنس معاون اول رئیس جمهور جدید ایالات متحده در سالن اجرای نمایش «همیلتون» از سوی حضار در سالن هو شد.

 

به گزارش اسکرین دیلی، در پایان نمایش بازیگران به حضور پنس در سالن اشاره کردند. براندون ویکتور دیکسون از بازیگران «همیلتون» گفت‌: «مایک پنس، معاون اول رئیس‌جمهوری منتخب خوش آمدید. از این‌که با تماشای نمایش موزیکال «همیلتون» به ما پیوستید، از شما سپاسگزارم. ما از به قدرت رسیدن گروه شما نگران و مضطربیم. انگار شما قرار نیست از ما، از کره زمین، از فرزندان ما و از پدر و مادرها محافظت کنید. امیدوارم این نمایش شما را به پاسداری از ارزش‌های کشور تشویق کرده باشد.»

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما