سرنوشت سريال «قهوه تلخ» هنوز مشخص نشده است

 

  علي‌رغم اعلام برخي سايت‌هاي خبري درباره توزيع سريال «قهوه تلخ» به كارگرداني «مهران مديري» در شبكه نمايش خانگي تا يك ماه آينده، سعيد رجبي‌فروتن مديركل دفتر همكاري‌هاي سمعي، بصري و نمايش خانگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس در خصوص عرضه سريال «قهوه تلخ» گفت: ما فقط مجوز پخش آثار را پس از بازبيني ارائه مي‌كنيم و نقشي در زمان و چگونگي توزيع آثار نداريم، پس نمي‌توانيم زماني براي ارائه آثار به بازار تعيين كنيم.


وي افزود: تا به حال نيز حدود 9 قسمت از اين سريال 90 قسمتي به اداره كل سمعي و بصري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي بازبيني داده شده و پروانه نمايش اين 9 قسمت هم صادر شده است، ‌اما اين كه سريال در چه زماني توزيع شود بستگي كامل به تصميم تهيه كننده و سازندگان اثر دارد.

به گزارش فارس، «قهوه تلخ» 33 بازيگر اصلي دارد و داستان آن با بازي سيامك انصاري در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتداي داستان كه در دنياي امروز مي‌گذرد، يك فنجان قهوه تلخ مي‌خورد و با خوردن آن به تاريخ سفر مي‌كند. او در طول زمان به مورخي تبديلمي‌شودكه در مرور خاطرات تاريخي خود، هربار دچار مسائلي مي‌شود كه اين مسائل داستان‌هاي سريال را رقم مي‌زند.

«محمدرضا هدايتي» نيز پادشاه اين كاخ است، «علي لك‌پوريان» نقش مليجك را ايفا مي‌كند. «ساعد هدايتي» نيز پزشك دربار است.
در مجموعه تلويزيوني «قهوه تلخ» كه به تهيه كنندگي «مجيد آقاگليان» و «حميد آقاگليان» ساخته مي‌شود، بازيگراني نظير سيامك انصاري، علي لك‌پوريان، آرام جعفري، سحر زكريا، اليكا عبدالرزاقي، سحر جعفري جوزاني، هادي كاظمي، نادر سليماني، بيژن بنفشه‌خواه، فلامك جنيدي، سعيد پيردوست، ساعد هدايتي و ... ايفاي نقش مي‌كنند.

داستان‌هاي مجموعه تلويزيوني «قهوه تلخ» توسط امير مهدي ژوله و خشايار الوند نوشته شده است و مهران مديري در آن نقش يك تاجر ونيزي را ايفا مي‌كند.

 

منبع: فارس

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر