کوین کاستنر باز هم با شمایل کابوی این بار در یک سریال

کوین کاستنر در یلواستون

کوین کاستنر بار دیگر با چکمه‌های کابویی‌اش بازگشته و این بار راهی «یلواستون» شده است.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ایندی‌وایر، «یلواستون» که از چهارشنبه در شبکه پارامونت روی آنتن رفت، سریالی جدید درباره خانواده‌هایی پولدار از دالاس است
این سریال که داستانش در مونتانا می‌گذرد با حضور کوین کاستنر در نقش جان داتون یک گله‌دار بزرگ ساخته شده است.



با این حال حوزه وسیع اقتدار او با مرزهای نخستین پارک ملی حفاظت شده که به نام «یلواستون» خوانده می‌شود و نیز دیگر هم‌مرزی‌هایش در خطر است. مشکلات او با مقامات و نیز گرفتاری‌های وی با اطرافیان نیز شروع می‌شود. نه تنها مقابله با بومیان آمریکا که در مناطق حفاظت شده زندگی می‌کنند، بلکه مهاجران سفیدپوست تازه ‌از راه رسیده نیز بر مشکلات می‌افزایند.



این سریال که در عین درام خانوادگی، فیلمی اکشن و وسترن نیز هست همه را به یاد کاستنر در فیلم «با گرگ‌ها می‌رقصد» می‌اندازد. دیو آنابل، کلی رایلی، کول‌هاوزر، وس بنتلی، کلسی آسبیل و جیل بیرمنگام از بازیگران این سریال هستند که توسط تیلور شریدن، فیمنامه‌نویس و کارگردان تحسین‌شده سینما و جان لینسون، ساخته شده است. شریدن اخیرا برای فیلمنامه‌های «سیکاریو» و «اگر سنگ از آسمان ببارد» با اقبال زیادی روبه رو شد. این سریال تا ۱۸ جولای با ۵ اپیزود روی آنتن می‌رود.



شریدن کار روی این سریال را از سال ۲۰۱۳ با نوشتن فیلمنامه آن شروع کرد. سال ۲۰۱۷ اعلام شد پارامونت این سریال را پسندیده و کارگردانی و تهیه کنندگی آن را نیز به شریدن سپرده است.



تولید این سریال از آگوست ۲۰۱۷ در مونتانا شروع شد با این حال بخش مهمی از فیلم در یوتا و پارک سیتی با زمین‌هایی به وسعت ۴۵ هزار متر مربع شروع شد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر