اثرتخريبي فارسي وان از قرآن سوزي بدتر است

 

مدرس حوزه هاي علميه قم با بيان اينكه تهاجم فرهنگي از قرآن سوزي و اهانت فيزيكي به قرآن مهم تر و تاثير گذارتر است گفت: شبكه ماهواره اي فارسي وان به مراتب از قرآن سوزي در خيابان هاي واشنگتن اثرات مخرب بيشتري دارد.

 
حجت الاسلام حسن عرفان روز پنجشنبه درهمايش تكريم از پشتيبانان تعليم و تربيت با رويكرد عدالت و بصيرت استان كرمان از مبارزه با ايمان شيعيان با استفاده از ماهواره ها و شبكه هاي غير اخلاقي به عنوان راه دوم نابود كردن تشيع ياد كرد.

 
وي گفت: شبكه ماهواره اي فارسي وان كه به طور سلسله‌وار سريال هايي با ترجمه فارسي پخش مي كند، درصدد وارد آوردن خدشه به ايمان مردم مسلمان ايران است.

 
وي تصريح كرد: شبكه فارسي وان و ديگرشبكه هاي ماهواره اي درصدد اشاعه ارتباطات نامشروع بين زن و مرد وسست كردن ريشه ايمان و قرآن در دل مردم هستند.

 
مدرس حوزه هاي علميه قم با اشاره به اينكه ديش هاي ماهواره اي پرچم صهيونيست ها به شمار مي روند گفت: اين ابزار شيطاني است كه توسط صهيونيست ها مستقر شده اند تا ايمان، باور و قرآن مسلمانان را ريشه كن و نابود كنند.
وي اظهار داشت: افرادي كه ديش هاي ماهواره اي را در خانه هاي خود به منظور ديدن برنامه هاي مخرب نصب مي كنند، در قرآن سوزي شريك هستند.
مدرس حوزه هاي علميه قم، نصب ديش هاي ماهواره هاي صهيونيستي براي ديدن رقص و صحنه هاي غير اخلاقي را نوعي قران سوزي معنوي، جنگ با قرآن و امام حسين (ع) و امام زمان (عج) دانست.
وي از بالا رفتن آمار طلاق در جامعه به عنوان كيفر قرآن سوزي معنوي ياد كرد و گفت: وجود بحرانهاي معنوي نيز يكي ديگر از دلايل قرآن سوزي هاي معنوي است.


مدرس حوزه هاي علميه قم، با بيان اينكه در طول تاريخ اهانت هاي فيزيكي زيادي نسبت به قرآن صورت گرفته است گفت: بعضي اوقات مسلمانان هم ندانسته در اهانت معنوي به قرآن شريك هستند.
وي از قرآن به عنوان كتاب زندگي، تعليم و تربيت، دانشگاه، اقتصاد و سياست ياد كرد و افزود: نخواندن قرآن، قرائت قرآن در زمان درگذشت افراد و ساير موارد شايع در جامعه از جمله اهانت هاي معنوي به اين كتاب آسماني است.
حجت الاسلام عرفان خارج كردن قرآن از متن زندگي را از جهالت هاي معنوي دانست و علت سوزاندن اين كتاب الهي توسط يك كشيش آمريكايي را فتح مرزها و مغزهاي جهان در هر لحظه توسط قرآن و به فضل خداي متعال و اسلام دانست.
وي همچنين با اشاره به سخنان امام جمعه نيويورك مبني بر اينكه هر هفته تعدادي از غير مسلمانان، به دين مبين اسلام روي مي آورند گفت: در كشورهاي اروپايي و آمريكا، مغزهاي بزرگ و فرهيختگان لحظه به لحظه به اسلام روي مي آورند.
وي با بيان اينكه اسلام به كاخ سفيد نيز سرايت كرده است گفت: گرايش دختر بيل كلينتون و مادرش به اسلام و وجود نام حسين در شناسنامه اوباما يكي از نشانه هاي اين مهم است. وي با اشاره به اينكه نام رييس جمهوري آمريكا باراك حسين اوباما است گفت: قبل از انتخابات رياست جمهوري آمريكا نام حسين از اسم رييس جمهوري آمريكا حذف شد.
وي اصالت اوباما را ايراني دانست و گفت: برك به معني پشم شتر است و در تلفظ انگليسي باراك خوانده مي شود. حجت الاسلام عرفان ادامه داد: اجداد اوباما در بوشهر ايران به توليد و فروش پشم شتر مشغول بوده اند. وي به نقل از يكي از سياستمداران جهان، آمريكا و اروپا را داراي سه فصل قدرت دانست و گفت: فصل اقتدار مالي، فصل اقتدار علمي و دانش و فصل سوم حاكميت بر جهان، حاكميت ايدئولوژي است.
وي قرآن سوزي را يكي از راههاي برانداختن تشيع در دنيا ذكر كرد و هدف از اين اقدام را درانداختن مسيحيت با اسلام به جاي پذيرفتن اسلام دانست.
عرفان با اشاره به اينكه تفكر بيگانگان در آتش زدن قرآن كريم اين بود كه بعد از سوزاندن قرآن، مسلمانان نيز انجيل و تورات را خواهند سوزاند گفت: آنها در اين تصور بودند كه با سوزاندن قرآن و اعتراض مسلمانان در سوزاندن كتب آسماني ديگر افكار مسيحيت بر ضد اسلام و در راستاي اسلام ستيزي و اسلام گريزي تحريك خواهد شد.
همايش تكريم از پشتيبانان تعليم و تربيت با رويكرد عدالت و بصيرت صبح امروز در مركز بين المللي علوم پيشرفته و علوم محيطي ماهان برگزار شد.

 

 

منبع: ایرنا 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر