اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

برخوردشدید با دانلود«قهوه تلخ»

 

 یکی از مدیران وزارت ارشاد هشدار داد: «با هر سایت و یا وبلاگی که اقدام به قرار دادن لینک دانلود سریال ها و فیلم ها از جمله قهوه تلخ کند، برخورد جدی خواهیم داشت.»

 


سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری که قرار بود پخش آن از اول آبان ماه سال گذشته آغاز شود، با وجود اختلافاتی میان مدیران شبکه سوم سیما و تهیه‌کنندگان این سریال، منتفی و پس از مدت ها تصمیم بر آن گرفته شد که مجموعه های این سریال از 20 شهریور ماه در سورمارکت های معتبر عرضه شود.


مهران مدیری در آغاز سریال در پلاتویی كوتاه، از مردم خواسته که از کپی کردن آن خودداری کنند و در این اقدام خود چند بار هم جان خود را قسم می دهد که هوادارانش از کپی کردن سی دی حتی برای برادر و خواهر خود نیز پرهیز کنند، اما قسم های این کارگردان هنری کشور مثمر ثمر واقع نشد و برخی از سودجویان اقدام به گذاشتن لینک دانلود این سریال در سایت ها و وبلاگ های خود کرده اند.


در همین ارتباط یکی از مسئولان مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: «به شدت پیگیر این گونه اقدامات خلاف قانون و اخلاق هستیم و با خاطیان امر برخوردهای لازم را انجام خواهیم داد.»

 

منبع: فردا 

  

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما