گزارش اختصاصی آکادمی هنر از مراسم افتتاحیه فیلم برخورد خیلی نزدیک

 

 افتتاحیه برخورد خیلی نزدیک

 مراسم افتتاحیه برخورد خیلی نزدیک ساعت 20 روز سه‌شنبه –ساعاتی پیش- در سالن اصلی سینما سپیده برگزار شد.

 

به گزارش آکادمی هنر برخی علاقمندان یک ساعت مانده به شروع افتتاحیه فیلم برخورد خیلی نزدیک در محل حاضر شده بودند. از ساعت 19:30 الی 20 اغلب هنرمندان فیلم در محل مراسم حاضر شدند و مشتاقین این هنرمندان توانستند با آن‌ها عکس‌های یادگاری بگیرند. از این جمع می‌توان به عکس‌های یادگاری با آنا نعمتی و حمیدرضا پگاه اشاره کرد که استقبال خوبی از آن‌ها شد.

 

مراسم ساعت 20 با اجرای مهیار جوادی‌فر روابط عمومی فیلم آغاز و پس از خیرمقدم به مخاطبان در مورد مسابقه قبل و پس از اکران فیلم برخورد خیلی نزدیک توضیحاتی داد.

 

بر اساس این گزارش جوادی‌فر اعلام کرد: برندگان مسابقه قبل از اکران در سایت‌های «آکادمی هنر» و «سینمای نو» معرفی خواهند شد و مسابقه اکران هم تا پایان اکران ادامه دارد. به بهترین یادداشت و نقدهای شما نسبت به برخورد خیلی نزدیک جایزه‌ای در خور تقدیم خواهد شد. مسابقه دیگر در مورد جواب سوالهایی چون دیالوگهای مهم و بیاد ماندنی برخورد خیلی نزدیک چیست؟
در طول فیلم برخورد خیلی نزدیک، مستقیم و غیر مستقیم، بصری و کلامی به چه فیلم، فیلمساز، شخصیت و ژانرهای سینمایی اشاره و ارجاع صورت گرفته است؟ تفاوت و ویژگی‌های روایت غیرخطی برخورد خیلی نزدیک با سایر فیلم‌های غیرخطی ایرانی و خارجی چیست؟ پاسخ این سؤالات را می‌توانید به سایت‌های «آکادمی هنر» و «سینمای نو» ارسال گردد.

 

در ادامه جوادی‌فر چند تن از بازیگران و کارگردان فیلم، اسماعیل میهن دوست را بر روی سن برای ایراد پاره‌ای چند از صحبت‌ها با مخاطبان خود فرا خواند.

 

آنا نعمتی و حمیدرضا پگاه در حضور خود پشت تریبون هر دو از حضور سرد تماشاگران در اکران یاد کردند و امید را به روزهایی سپردند که بتوان شاهد خیل مشتاقان سینما در تمام سالن‌های سینما باشند.

 

 

نعمتی در این رابطه گفت: خیلی خوشحالم که بالاخره برخورد خیلی نزدیک، اکران شد، درسته که در زمان مناسبی این اکران صورت نگرفت اما همین که مخاطبین توانستند این اثر را که برای آن زحمت زیادی کشیده شده ببینند خوشحالم. در مورد تبلیغات هم باید بگم که فیلمای مستقل مظلومانه اکران و تبلیغ می‌شوند و بیلبورد خاصی را از آن در سطح شهر نمی‌بینید. نسل جدید علاقمند به سینما افراد باهوشی هستند و به نوبه خود امید خاصی به آن‌ها دارم و انرژی لازم را از آن‌ها می‌گیرم.

 

 

 

 

اسماعیل میهن دوست پس از سخنان بازیگران گفت: همان طور که دوستان گفتن سینما خصوصا سینمای مستقل نیاز به حمایت مخاطبین دارد. تمام بار این فیلم را یک نفره به دوش کشیدم و به سختی تونستم پس از مدت طولانی در گروه آزاد آن را اکران کنم. امیدوارم از فیلم خوشتان بیاد و از آن حمایت کنید.

 

پس از سخنان هنرمندان، اکران فیلم برخورد خیلی نزدیک در ساعت 20:30 آغاز گردید. در این مراسم می‌توان به حضور محسن علی اکبری، عوامل و بازیگران برخورد خیلی نزدیک، نویسندگان آکادمی هنر، اعضای سایت سینمای نو، امیر پوریا، بهرنگ صمدزاده و جمعی از علاقمندان سینما اشاره کرد.

 

گزارش تصویری از مراسم افتتاحیه فیلم برخورد خیلی نزدیک

سری اول عکس‌ها

سری دوم عکس‌ها 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: علیرضا ملک‎نیا