اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

گزارش اختصاصی آکادمی هنر از دومین جشنواره مهمانی رنگ‎ها

 

 

مهمانی رنگ ها

مؤسسه آموزشی نیکوکاری رعد کلاس‎های آموزشی هنرهای تجسمی برای توان‎یابان برگزار می‎کند. ضمن برگزاری کلاس‎های مختلف در زمینه فعالیت‎های جنبی حضور فعالی دارند. این مؤسسه هر فصل یک رویداد را اعم از شو غذا در روز جهانی غذا، بازارچه‎های فصلی، جشنواره نوروزی و مهمانی رنگ‎ها؛ برگزار می‎‎کند. چهاردهم و پانزدهم مرداد ماه امسال برای دومین بار این مجموعه دومین دوره جشنواره مهمانی رنگ‎ها را برگزار کرد. اسپانسر اصلی این برنامه انجمن گرافیک ایران بود.

این مهمانی از ساعت 17 تا ساعت 23 در مکان اصلی مؤسسه آموزشی نیکوکاری رعد برگزار شد. در این مهمانی یک تی‎شرت و رنگ و قلمو را در اختيار بازديدكنندگان قرار مي‌دادند تا طرح و نقاشي خود را در موضوعی آزاد بر روي تي‌شرت ترسيم كنند. پس از گذشت ساعتی تی‎شرت‎های تولید شده به اکران عمومی درآمد و منتخبی از آن‎‎ها به نفع آموزش و توانبخشی معلولان جسمی حرکتی به مزایده گذاشته شد.
 

مهمانی رنگ ها

 

استقبال از این مهمانی بسیار گسترده بود و در هر روز بیش از هزار نفر از این مرکز برای فعالیت‎های خیرخواهانه بازدید کردند. به جز طراحی تی‎شرت، غرفه‎های جنبی مانند نشریات فرهنگی و هنری، کافی‎شاپ و رستوران این مجموعه هم درآمد حاصل را به آموزش و توانبخشی معلولان جسمی حرکتی اختصاص می‎دادند.

 

 

 

 

برای پرشورتر شدن مراسم از ساعت 17:45 تا 18:15، حمید طالب‎زاده در این جمع حضور یافت و دو ترانه را به معلولان جسمی حرکتی مرکز اهدا کرد. پس از فروش تی‎شرت‎ها در آخر برنامه دو قرعه‎کشی انجام شد. ابتدا به دو نفر که بهترین طرح را روی تی‎شرت‎ها اجرا کرده بودند جوایزی اهدا شد. سپس بانک صادرات از بین حضار نیکوکار دو نفر را به قید قرعه یکی برای تور سفر سیاحتی کشور ترکیه و دیگری برای تور سیاحتی داخلی انتخاب کردند.

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما