اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

برندگان جوایز سالانه انجمن بازیگران آمریکا 2017؛ انتخابی کمی متفاوت

اما استون دنزل واشنگتن جایزه انجمن بازیگران ۲۰۱۷

برندگان بیست و سومین دوره جوایز سالانه انجمن بازیگران (SAG) معرفی شدند.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، به نقل از هالیوود ریپورتر، در مراسم اهدای جوایز سالانه انجمن بازیگران که امروز صبح (یکشنبه شب به وقت آمریکا) برگزار شد، بهترین‌های بازیگری سال معرفی شدند.

 

در این مراسم جایزه اصلی این انجمن که به گروه بازیگران یک فیلم اهدا می‌شود به «چهره‌های پنهان» رسید. این فیلم داستان چند زن آفریقایی تبار ریاضی‌دان را روایت می‌کند که در دهه ۱۹۶۰ در ناسا کار می‌کردند و ابتدا توسط همکاران سفیدپوست و به ویژه مرد نادیده گرفته می‌شدند.

 

دنزل واشنگتن نیز برای بازی در «حصارها» به عنوان بهترین بازیگر مرد شناخته شد و جایزه این بخش را دریافت کرد. این در حالی بود که کیسی افلک در گلدن گلوب جایزه این بخش را دریافت کرده بود. اندرو گارفیلد، رایان گاسلینگ و ویگو مورتنسن دیگر نامزدهای این بخش بودند.

 

جایزه بهترین بازیگر زن به اما استون برای بازی در فیلم «لالا لند» رسید. دیگر نامزدها شامل ایمی آدامز، امیلی بلانت، ناتالی پورتمن و مریل استریپ بودند.

 

در بخش جوایز بازیگران نقش مکمل ماهرشالا علی برای «مهتاب» جایزه بهترین بازیگر مرد را برد. در این بخش دیگر نامزدها شامل جف بریجز، هیو گرانت، لوکاس هجز و دو پاتل بودند.

 

وایولا دیویس هم برای «حصارها» برنده جایزه بازیگر زن مکمل شد. نائومی هریس، نیکول کیدمن، اوکتاویا اسپنسر و میشل ویلیامز دیگر نامزدهای این بخش بودند.

 

در بخش تلویزیون «چیزهای عجیب» جایزه گروه بازیگری یک سریال درام را به خانه برد و جایزه گروه بازیگری سریال کمدی به «نارنجی، سیاه جدید است» رسید.

 

جان لیتگو برای «تاج» جایزه بازیگر مرد یک سریال درام را دریافت کرد و جایزه بازیگر زن یک سریال درام به کلر فوی برای همین سریال رسید.

 

ویلیام اچ. میسی برای «بی‌شرم» جایزه بهترین بازیگر مرد سریال کمدی و جولیا لوئیس-دریفوس برای «ویپ» جایزه بهترین بازیگر زن سریال کمدی را دریافت کردند.

 

برایان کرانستون برای «همه راه» و سارا پالسن برای «مردم علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی» جایزه بهترین بازیگران مرد و زن فیلم تلویزیونی یا سریال کوتاه را دریافت کردند.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما