اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

«گرگ و میش: کسوف» برنده جایزه مردمی (People Choice Awards 2011) شد


People Choice Awards 2011 سی و هفتمین دوره از خود را پشت سر گذاشت. این جوایز هر ساله به بهترین‌ها از نگاه مردم اهدا می‌شود. مراسم جایزه انتخاب مردمی در سالن نوکیا در کالیفرنیا به برندگان خود اهدا شد. این مراسم از شبکه CBS به صورت مستقیم پخش شد. اجرای این مراسم بر عهده کوئین لطیفه بازیگر کمدی سینما و تلویزیون آمریکا بود.

 

People Choice Awards 2011 

بهترین فیلم از نگاه مردمی فیلم گرگ و میش: کسوف The Twilight Saga: Eclipse انتخاب شد که بازیگران آن کریستین استوارت و رابرت پتینسون توانستند با اولین قسمت از این سری خود را در دل مردم جای کنند. بهترین بازیگر مرد جانی دپ با دو فیلم توریست و آلیس در سرزمین عجایب و بهترین بازیگر زن آنجلینا جولی با دو فیلم سالت و توریست انتخاب شدند. در این جوایز دو بازیگر مورد علاقه زیر 25 سال هم انتخاب شدند. زاک عفرون و کریستین استوارت توانستند این جوایز را به خانه ببرند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما