اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

فیلمبرداری به وقت شام بالاخره به پایان خواهد رسید

فیلم به وقت شام حاتمی کیا

آخرین پلان های فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا این روزها در دمشق فیلمبرداری می‌شود.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، تیم تولید فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی این روزها در سوریه مستقر و مشغول ضبط پلان های باقی مانده این اثر در دمشق هستند. فیلمبرداری «به وقت شام» که قرار بود شهریورماه به پایان رسد پس از آزادسازی سوریه از دست نیروهای داعش مجدد در سوریه از سر گرفته شد.

 

گروه «به وقت شام» اواخر هفته به ایران برمی‌گردند. همزمان آخرین مراحل تدوین «به وقت شام» توسط مهرداد خوشبخت در حال انجام است. موضوع «به وقت شام» درباره داعش است. فیلمبرداری فیلم برعهده مهدی جعفری بود و هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان از بازیگران ایرانی فیلم‌ هستند و جمعی از بازیگران سوری و لبنانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

 

محمد خزاعی تهیه کننده این اثر پیش از این فیلمی با نام «امپراطور جهنم» درباره چگونگی شکل گیری تکفیری‌ها تهیه کرد و «به وقت شام» دومین فیلم درباره داعش و تکفیری‌ها در کارنامه این تهیه‌کننده به شمار می‌آید.

 

«به وقت شام» یکی از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال ۹۶ قرار است در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر رونمایی شود.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما