اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

الیور استون دروغ‌های سفید را با بنیسیو دل تورو می‌سازد

دروغ های سفید الیور استون بنیسیو دل تورو



الیور استون به زودی فیلمبرداری فیلم جدیدش را در بهار ۲۰۱۹ آغاز خواهد کرد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، دروغ‌های سفید نام درامی است که در نیویورک می‌گذرد و نقش اصلی آن را بنیسیو دل تورو بازیگر فیلم‌هایی چون ۲۱ گرم، شهر گناه و سیکاریو بازی خواهد کرد. الیور استون در حال حاضر در مقام تهیه کننده با دل تورو همکاری می‌کند. آن‌ها در حال ضبط فیلم «اسکوبار: بهشت گم شد» هستند که آنتونی فاکوا آن را کارگردانی می‌کند.



در «دروغ‌های سفید» جان در مرکز قصه خود قربانی جدایی والدینش بوده که در حال حاضر اشتباهات آن‌ها را تکرار می‌کند و ارتباط خوبی با پسرش برقرار نکرده است و مداوم از نوع ارتباطش که تکرار آن ارتباط قدیمی نباشد اضطراب دارد. او سفری برای رهایی و پیدا کردن خودش می‌رود، اما بیش از قبل خودش را گم می‌کند تا این‌که زنی را ملاقات می‌کند که زندگی متضادی با او دارد و همین تلنگری به اوست.



استون این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از خودش کارگردانی خواهد کرد. او پیش از این با بنیسیو دل تورو در فیلم «وحشی‌ها» نیز در مقام کارگردان همکاری داشته است. فیلم جدید او را نایت‌هوک کپیتال لیمیتد سرمایه گذاری کرده است و پخش آن همچون «وحشی‌ها» و «اسنودن» بر عهده سولچین است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما